logo saint vincent białe

Wybór wina na prezent cz. 1

wino w skrzynce na prezent

Wino – doskonały prezent na każdą okazję

W tym wpisie blogowym zastanowimy się, w jakich sytuacjach wino będzie dobrym prezentem. W części drugiej poruszony zostanie arcyważny aspekt wyboru odpowiedniego rodzaju tego trunku dla określonej grupy odbiorców. Jako jedna z najstarszych polskich winnic mamy tu spore doświadczenie, którym z chęcią się podzielimy. W naszej ofercie posiadamy łącznie osiem doskonałych win o bardzo różnym charakterze i profilu smakowym. Zacznijmy jednak od początku.

Wino na prezent to klasyczny, bardzo elegancki pomysł na podarunek dla niemal każdego obdarowywanego. Oczywiście, podstawowym kryterium przy ocenie, czy mój odbiorca powinien taki prezent otrzymać, jest pełnoletność. Osobom poniżej osiemnastego roku życia z przyczyn oczywistych nie możemy zafundować takiego upominku. Wyjątkiem od tej reguły może być sytuacja, w której kupujemy butelkę polskiego wina z myślą o jego dojrzewaniu, a samo wręczenie na własność niegdysiejszemu nieletniemu nastąpi w jego osiemnaste urodziny lub później. Taka butelka dobrego wina może zyskać sporo charakteru i stanowić wyjątkowy podarunek.

Kultura picia wina w Polsce stale rośnie. W krajach wysoko rozwiniętych, czyli w państwach Europy Zachodniej, USA czy Kanadzie, podarowanie wysokiej jakości wina jest zawsze w dobrym guście. Co więcej, niemal tradycją stało się już, że przychodząc do kogoś w gości, zabieramy dla gospodarzy butelkę wina na wieczór. Ten zwyczaj w Polsce coraz bardziej się rozwija. Ponadto butelka wina regionalnego jest często zabierana przez mieszkańców danego regionu podczas ich podróży do innych części naszego kraju oraz poza jego granice. Wino wysokiej klasy, a taką prezentuje wino lubuskie, jest doskonałą reklamą naszego regionu, jak również dobrze odbieranym przez obdarowaną osobę podarunkiem.

wino zapakowane w pudełko na prezent
Wspaniale prezentujące się pudełko z winem jest doskonałym pomysłem na prezent

Wino dla firm – sposób na budowę relacji w biznesie

Mocno rozwijającym się rynkiem dla polskich win jest rynek B2B. Coraz częściej polskie przedsiębiorstwa chcą z butelki szlachetnego, regionalnego trunku uczynić podarunek dla określonej grupy odbiorców. Z naszego doświadczenia wynika, że przedsiębiorcy najchętniej obdarowują jedną z dwóch grup – swoich kontrahentów lub swoich pracowników, a niekiedy i jednych, i drugich.

W przypadku kontrahentów dobre polskie wino najczęściej jest wręczane w okresie świąt Bożego Narodzenia. W tym czasie biznesmeni chcą podziękować za cały rok wspólnej pracy, życząc wszystkiego, co najlepsze na Święta oraz wyrażają swoje nadzieje na dalsze zacieśnianie relacji w roku kolejnym. Nie jest to jednak jedyna możliwa okoliczność. Często w ciągu roku przedsiębiorca wielokrotnie przyjmuje gości z kraju oraz zagranicy lub sam udaje się w dalekie podróże. Zarówno w przypadku nowych, jak i trwałych relacji biznesowych pięknie zapakowana butelka regionalnego wina z logo firmy jest doskonałym prezentem i już od wejścia ociepla relację. Takie rozpoczęcie spotkania od wymiany wzajemnych uprzejmości oraz drobnego, ale jakże przemyślanego podarunku doskonale rokuje dla dalszego biegu rozmów. Dużym atutem takiego podarunku jest jego branding polegający na określonym oznakowaniu opakowania. W naszej ofercie posiadamy możliwość tworzenia wina z własną etykietą, jak również dedykowanych opakowań na nasze wina.

Druga grupa odbiorców, a więc pracownicy firmy, prawie zawsze jest przez pracodawcę obdarowywana w okresie świąt Bożego Narodzenia. W ten sposób firma dziękuje swoim pracownikom, dając im butelkę dobrego polskiego wina, które doskonale będzie pasować do polskiego wigilijnego stołu. Oczywiście butelka wina nie musi tutaj pojawić się sama, często jest dodatkowo zapakowana wraz z innymi podarunkami, tworząc razem kosz prezentowy. Dobrym pomysłem jest połączenie butelki polskiego wina z lokalnymi produktami. Warto postarać się, aby ta lokalność była jak najmocniej zaakcentowana. Jeżeli w koszu pojawi się wino lubuskie od Winnicy Saint Vincent, niech dodatki takie jak słodycze, miód, wędliny i inne również pochodzą od małych, rzemieślniczych producentów z regionu. Tego typu prezent na pewno zostanie doceniony, a nasz pracownik poczuje, że firma jest mu wdzięczna i docenia wykonywaną przez niego pracę.

logo saint vincent czarne

Dorosły?

Strona przeznaczona dla osób dorosłych

Czy masz ukończone 18 lat?